Pro Rengøring vækster med 32 % i 2018: Salgschef forklarer her, hvorfor det går så godt

Udgivet d. 21.11.2018
Pro Rengøring vækster med 32 % i 2018: Salgschef forklarer her, hvorfor det går så godt
Billede: Pro Rengøring A/S

Det går ganske godt hos Pro Rengøring A/S. I 2018 har virksomheden vækstet med hele 32 %. Salgschef Henriette Rossen fortæller her, hvad hun tror danner grundlag for væksten og succesen.

Pro Rengøring A/S, der har afdelinger i Tønder, Esbjerg, Sønderborg, Haderslev, Aabenraa, Padborg, Kolding og nord Tyskland har vind i sejlene. I 2018 har virksomheden vækstet med hele 32 %.

Der er ikke blot én ting, der ligger til grund for succesen og væksten, ifølge Henriette Rossen, som er salgschef hos Pro Rengøring.

“Der er flere elementer, der skal skal spille sammen for at få succes. Der skal være styr på hele værdikæden for, at en sådan proces kan lykkes.

Først og fremmest er det vigtigt, at vi ved indgåelse af aftaler med kunden, sikrer en klar forventningsafstemning, der gør, at der ikke loves mere, end der kan holdes,” fortæller Henriette Rossen.

Vigtigt at virksomhedens interne konstituenter arbejder godt sammen

Ifølge Henriette Rossen er en central årsag til væksten, at der er styr på den interne drift, og at ethvert samarbejde imellem interne afdelinger i virksomheden fungerer upåklageligt.

Ligeledes fremhæver hun vigtigheden af at parre den rette medarbejder med den rette opgave.

“Vores serviceledere er meget kompetente, deres vigtigste funktion er, at kunderne altid er tilfredse, da det er med til at sikre det langvarige samarbejde. Dette gøres gennem en målrettet rekrutteringsproces, hvor vi finder den rigtige medarbejder til at udføre serviceopgaven hos kunden,” udtaler Henriette Rossen.

Henriette Rossen sætter en række yderligere ord på, hvorfor Pro Rengørings serviceledere er ekstremt vigtige for kvaliteten af det arbejde, som Pro Rengøring leverer.

“En anden vigtig funktion vore serviceledere har ansvaret for er vores kvalitetskontrol, som udføres månedligt eller mere hos alle kunder. Dette betyder, at vi konstant er på forkant med eventuelle fejl/mangler jf. aftalen med kunden, da fejl kan opstå - vi arbejder med mennesker, og det vi klar over. Derfor har vi en reaktionstid på en time, det vil sige, at vi håndterer udfordringer inden for 60 minutter - lige præcis dette betyder ekstremt meget for vore kunder, at de har den sikkerhed,” forklarer Henriette Rossen.

Uddanner selv deres personale

Hvis man bliver en del af Pro Rengøring, skal man uddannes på deres rengøringsakademi.

Målet er at sikre, at alle hos Pro Rengøring får samme faglige opdragelse, at alle ansatte har den grundlæggende og nyeste viden inden for rengøringsartikler med mere.

OBS! Hovedparten af indholdet er kommercielt skabt, med henblik på at reklamere for de virksomheder der omtales. Læs mere her.
Har du en historie? Så kontakt os via info (a) lokalblad.dk med din pressehistorie.
Annonce

Læs også